Krv Kristova, u kršćanskoj se teologiji odnosi na krv koju je Isus Krist prolio na križnom putu, a kasnije i na križu, te sakramentalnu krv prisutnu u euharistiji na svakoj svetoj misi. A Katolička Crkva uči nas da kruh i vino, kroz pretvorbu postaju Tijelo, Krv, Duša i Božanstvo Krista, drugim riječima, cijeli Krist, kada je posvećena hostija. Euharistija je sakrament Njegova tijela darovanog kako bi svijet mogao živjeti, jer tko blaguje tu hranu ostaje u Isusu i živi za Njega, a postati jedno s Isusom znači biti u Njemu, postati sinovi u Sinu. A da je uistinu tako, i Isus potvrđuje mnoštvu kada kaže: „Ja sam kruh živi koji je s neba sišao. Tko bude jeo od ovoga kruha, živjet će uvijeke. Kruh koji ću ja dati tijelo je moje – za život svijeta. (…)Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni; i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. Tijelo je moje jelo istinsko, krv je moja piće istinsko. Tko jede moje tijelo i pije moju krv, u meni ostaje i ja u njemu.“
Krv Kristova, cijena je našeg spasenja, ona je čisti znak Očeve ljubavi. Krist nas je otkupio svojom krvlju. Sveta Marija De Mattias u pismu 16 biskupu Annovazzi, pisala je: „Isus nas i danas otkupljuje snagom svoje iste ljubavi, krvi, a iz krvi proizlaze blagoslovi mira za pojedince i čitav svijet.“ Sva stvarnost, svaki vid života, uključivši i materijalne stvari, je prožet Isusovom krvlju. “Kako bi se u sadašnje vrijeme mogao ostvariti onaj lijepi poredak stvari koji je uzvišeni Sin Božji došao uspostaviti na zemlji svojom krvlju (p. 16 biskupu Annovazzi 13.11.1838.).
U Prvoj poslanici Korinćanima (1 Kor 10,16-17) čitamo: „Čaša blagoslovna koju blagoslivljamo nije li zajedništvo krvi Kristove? Kruh koji lomimo nije li zajedništvo tijela Kristova? Budući da je jedan kruh, jedno smo tijelo mi mnogi; ta svi smo dionici jednoga kruha.“
Što možemo zaključiti, dragi slušatelji Radio Marije?
Koje li bogatstvo za nas, Otac šalje Sina u svijet, i tvoj i moj svijet, da blagujemo hranu vječnoga života, jer Krist je žrtvovao sebe samoga, svoje Tijelo i Krv za spas naroda. Na križu je darovao svoje tijelo i prolio svoju krv, što znači da je On raspeti Sin čovječji i pravi pashalni Jaganjac. Izbavlja i nas iz ropstva grijeha i podupire nas na putu prema obećanoj zemlji.
Krist se u Euharistiji daruje kao darovna snaga da nam pomogne provoditi Njegovu zapovijed, da ljubimo jedni druge kao što je On nas ljubio, kako bismo postali i mi poput Njega u snazi Krvi, koja je veza jedinstva u otvorenosti i potrebama svih onih koje nam šalje na naš životni put, posebno rubnima, slabima, bolesnima i najpotrebitijima. To je to jedinstvo koje se još više učvršćuje po blagovanju Tijela i Krvi Kristove. Spremnost da sa svim vjernicima činimo Tijelo Kristovo uvjet je za dobro slavljenje Euharistije. Stoga je iskreno pomirenje najvažnija priprava za blagovanje Tijela i Krvi Kristove. I s toga, Čaša blagoslovna koju blagoslivljamo nije li zajedništvo Krvi Kristove? Kruh koji lomimo nije li zajedništvo tijela Kristova? Budući da je jedan kruh, jedno smo tijelo mi mnogi; ta svi smo dionici jednoga kruha.
I na temu Krv Kristova – veza jedinstva, smijemo se pitati, kako živimo? Gledamo li u bratu i sestri Krsta koji je pomirio cijeli svijet? Odgovorimo sebi kako bismo uistinu gradili i živjeli jedinstvo u obiteljima, zajednicama i na svim poljima rada gdje smo poslani!
Molimo, Isuse, obećao si ostati s nama zauvijek, pozivaš sve nas na jedinstvo da budemo svi dionici tvoga Tijela i Krvi, zapali u nama vatru Duha svetoga da te možemo slijediti u mudrosti koja od Tebe dolazi. Amen!
Krvi Kristova u Euharistiji okrepo i čišćenje duša, spasi nas!