Salezijanska župa Marije Pomoćnice kršćana na splitskom Kmanu proslavila je blagdan utemeljitelja Salezijanaca sv. Ivana Bosca u utorak 31. siječnja. Središnje misno slavlje prevodivo je don Đuliano Trdić, rektor Centralnog bogoslovnog sjemeništa u Splitu, a koncelebrirali su: župnik don Milan Ivančević i kliški župnik don Miro Šestan.
Istaknuvši veličinu, a opet takvu privlačnu jednostavnost don Bosca, don Đuliano je u svojoj homiliji dotaknuo pitanja istinske bratske ljubavi, sakramentalnog života i osobnog poziva. Usporedivši don Bosca s djetetom iz Evanđelja kojeg Isus postavlja u sredinu, zaključuje kako je don Bosco zaista živio riječi koje mnogim vjernicima tek puko ulaze na jedno, a izlaze na drugo uho. One su za don Bosca zaista bile smisao života. Ponizno se posvetivši Bogu i uzdajući se s otvorenim srcem u Providnost i zagovor Marije Pomoćnice kršćana, don Bosco je pokazao svijetu što Gospodin može učiniti kada ima samo jedno srce na raspolaganju.
Župa se za proslavu svog velikog sveca zaštitnika salezijanaca pripremala prigodnim sadržajem u kojem su sudjelovali ne samo župljani, već i svi vjernici i ljudi dobre volje koji su povezani sa salezijanskim pastoralom. Trodnevnici, koja je započela euharistijskim slavljem 28. siječnja, prethodio je početak devetnice sv .Ivanu Boscu te dvodnevno prikazivanje filma „Don Bosco“ talijanskog redatelja Lodovica Gasparinija u prostorima oratorija.
Za vrijeme trodnevnice mise su slavili svećenici salezijanci iz župe „Marije Pomoćnice kršćana“: don Pavao Špoljar, don Sanjin Jurić i župnik don Milan Ivančević. Na drugi dan trodnevnice, novi su volonteri oratorija (mladi animatori) položili svoja animatorska obećanja, dok su ih stariji volonteri obnovili. Upravo se na potonje mladiće i djevojke osvrće don Ángel Fernández Artime, vrhovni poglavar salezijanske družbe, u svojoj ovogodišnjoj pobudnici koja se prikazivala u prostorima oratorija trećeg dana trodnevnice. Nazivajući ih kvascem ljudske obitelji i Kraljevstva Nebeskog, don Ángel Fernández Artime naglašava vitalnost laika kako u samom salezijanskom pokretu, tako i u funkcioniranju cijele Crkve.